Warning: include_once(/home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/class/mail_api/vendor/autoload.php): failed to open stream: No such file or directory in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/include.inc on line 51 Warning: include_once(): Failed opening '/home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/class/mail_api/vendor/autoload.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php-5.6/lib/php') in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/include.inc on line 51 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/include.inc:51) in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/index.php on line 51 Warning: strpos(): Empty needle in /home2/themeyab/domains/themeyab.com/public_html/index.php on line 54 ۲۷ افزونه پرکاربرد وردپرس - پارت سوم | تم یاب
۲۷ افزونه پرکاربرد وردپرس - پارت سوم
17 آبان 97

 

۲۷ افزونه پرکاربرد وردپرس - پارت سوم

 

 ۲۱- افزونه WP Mail SMTP

 

wpmailsmtp-themeyab

 

WP SMTP افزونه ای برای وردپرس که مشکل کاربران را برای تحویل ایمیل ارسالی وب سایت برطرف می کند، این سرویس با بهبود پروتکل SMTP ایمیل ها را از سرور سایت ارسال می کند. مشتریان و خدمات گیرنندگان ما اغلب از یاهو، جیمیل یا outlook استفاده می کنند که در بازاریابی دیجیتال مسئله تحویل در اینباکس ایمیل و عدم ارسال هرزنامه اهمیت ویژه ای دارد، اگر احراز هویت درست وجود نداشته باشد، ایمیل ها در پوشه SPAM قرار می گیرند یا بدتر از همه تحویل داده نمی شوند. WP Mail SMTP این مسئله را حل می کند. این یک پلاگین برای همه وب سایت های دارای قالب وردپرس قابل اجرا است. در حال حاضر 900000 سایت وردپرس در حال اجرا است.

 

 ۲۲- افزونه WPML

 

WPML-themeyab

 

WPML یک پلاگین ترجمه است که به شما اجازه می دهد پست ها، صفحات و انواع پست های خود را سفارشی ترجمه کنید. توصیه می شود قبل از نصب آن در وب سایت، سایت خود را کامل کنید. بر خلاف بسیاری از پلاگین های ترجمه دیگر، WPML سازگار با بسیاری از تم های وردپرس و پلاگین ها است، بنابراین شما مجبور نیستید تم یا افزونه های خود را برای نصب WPML آماده کنید. اگر شما نیاز به کمک در ترجمه انسانی دارید، WPML شما را به خدمات ترجمه پیشگام متصل می کند. WPML یکپارچه با پلاگین های محبوب SEO کار می کند. شما می توانید با بسیاری از زبان ها با WPML معرفی شوید. WPML قدیمی ترین و قابل اطمینان ترین افزونه برای ایجاد وب سایت های چند زبانه وردپرس است.

 

 ۲۳- افزونه SeedProd Coming Soon Page

 

seedprod-themeyab

 

SeedProd محبوب ترین پلاگین ایجاد صفحه به زودی یا coming soonو حالت تعمیر برای وردپرس است. زمانی که شما یک وب سایت جدید ایجاد می کنید، این پلاگین یکی از سریعترین و ساده ترین راه ها برای راه اندازی یک صفحه به زودی یا cooming soon است. از قابلیت های این پلاگین، تایمر شمارش معکوس، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و ارجاع کاربر را می توان اشاره کرد. اگر شما در حال تغییر در طراحی سایت خودتان هستید، می توانید از SeedProd برای ایجاد یک صفحه coming soon زیبا استفاده کنید.

 

 ۲۴- افزونه User Role Editor

 

userroleditor-themeyab

 

User Role Editor یک پلاگین معرکه برای ایجاد مجوزهای کاربری و سطح دسترسی به گروه های کاربران در وردپرس است. این پلاگین محبوب، برای سایت های عضویت، فروش فایل، فروشگاه های آنلاین و سایت های چند نویسنده و چند کاربره مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 ۲۵- افزونه Better Search Replace

 

bettersearchreplace-themeyab

 

Better Search Replace این پلاگین یکی از کاربردی ترین پلاگین در وردپرس است، طرز کار این پلاگین به این شکل هست که اگر شما قصد دارید کلمات یا جملات منتشر شده در وب سایت را پیدا و تصحیح و تغییر دهید، این پلاگین براحتی چند کلیک کلیه مطالب را جستجو کرده و به شما نمایش می دهد وشما قادر به تصحیح یا تغییر آن هستید. حتی پس از اتمام کار تغییرات می توانید پلاگین را غیرفعال یا پاک کنید که با این کار تغییرات از بین نمی روند.

 

 ۲۶- افزونه AdSanity

 

adsanity-themeyab

 

AdSanity یک راه آسان برای اضافه کردن آگهی های تبلیغاتی در یک ویجت پست یا نوار کناری وب سایت فراهم می کند. شما می توانید کمپین های تبلیغاتی و آگهی ها را در پنل مدیریت وردپرس خود مدیریت کنید. مزیت اصلی استفاده از AdSanity این است که شما می توانید بنر را فقط در یک زمان مشخص شده در وب سایت نمایش دهید. همچنین این پلاگین گزارش عملکردی در مورد تبلیغات ارائه شده به شما می دهد، که شما به راحتی می توانید عملکرد هر بنر را که در سایت خود منتشر می کنید مشاهده کنید.

 

 ۲۷- افزونه W3 Total Cache

 

w3-total-cache-themeyab

 

با بیش از یک میلیون نصب فعال، W3 Total Cache یکی از محبوب ترین پلاگین های ذخیره سازی برای وردپرس است. این عملکرد سرور شما را با ذخیره هر جنبه ای از سایت شما بهبود می بخشد و همچنین یکپارچگی شبکه تحویل محتوا را ارائه می دهد. این پلاگین توسط شرکت های بی شماری و نشریات مانند AT & T ، MattCutts.com، Mashable.com و دیگران توصیه شده است. این که آیا سایت شما در یک هاست یا یک سرور اختصاصی میزبانی می شود، این پلاگین برای بهبود عملکرد وب سرور شما و کاهش زمان بارگذاری صفحه مورد نیاز است. شاید این پلاگین تنها افزونه طراحی شده برای بهینه سازی تمام محیط های میزبانی عملیاتی باشد. همچنین این پلاگین پشتیبانی از صفحات نمایش در تلفن همراه(AMP) و لایه امن لایه (SSL) را پشتیبانی می کند. توسعه دهندگان ادعا می کنند که این افزونه می تواند تا 80٪ صرفه جویی در پهنای باند را از طریق minification، فرآیند کاهش اندازه HTML، CSS، جاوا اسکریپت و غیره بدون تاثیر منفی در سئو ارائه دهد.

 

 

mk/tmyb

منبع

ارسال نظر
نظر خود را با کاربران تم یاب در میان بگذارید.
CAPTCHA